W Europie jest tylko kilka salonów tego typu. Dołączył do nich lokal w Warszawie
Jedna z popularniejszych marek zajmująca się produkcją odzieży turystycznej oraz akcesoriów, Jack Wolfskin otworzyła swój flagowy salon w galerii handlowej Westfield Arkadia w Warszawie. Lokal oficjalnie otwarto 21 października. W całej Europie jest jedynie kilka sklepów tego typu, które wykorzystały technologią innowacyjnego systemu Milenium.
Decyzja o otwarciu nowoczesnego punktu w Warszawie miała zapaść ze względu na pragnienie dotarcia do nowych grup klientów. Salon w Westfield Arkadia ma powierzchnię ponad 200 metrów kwadratowych i mieści się na pierwszym piętrze galerii. Marka chwali się zastosowaniem w nim nowych technologii, dotyczących między innymi łatwiejszego wprowadzania elastycznych, co sezonowych zmian w wyglądzie sklepu i ofercie.
"W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową przygotowaną z certyfikowanych włókien TexBlue® produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu" - przekazała marka w komunikacie na Facebooku.
Zobacz poniżej zdjęcia Placu Trzech Krzyży po przebudowie: