Bankomaty Euronet z nowym logo i strategią
Euronet Polska Sp. z o.o. wprowadza nową identyfikację wizualną będącą efektem kompleksowego procesu aktualizacji i odświeżenia strategii marki, zgodnie z prezentowaną przez Euronet w grudniu 2022 roku nową, globalną strategią - informuje firma w komunikacie.
Nowa identyfikacja obejmuje zmienione logo i koncepcję wizualną, a także zaktualizowaną misję firmy odzwierciedlającą wartości leżące u podstaw jej działania w świecie, dynamiczną integrację finansową, a także dążenie firmy do wdrażania innowacji na rynku technologii finansowych.
Przeczytaj także: Sieć Euronet obniżyła limity wypłat z bankomatów z tysiąca do 800 zł
- Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – powiedział Michael J. Brown, prezes i dyrektor generalny Euronet. – Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.
"Siłę marki Euronet przedstawiamy w nowej misji, która zawiera się w stwierdzeniu: Budujemy technologię finansową jutra już dziś, aby wzmocnić globalną wspólnotę i połączyć świat poprzez partycypację finansową" - czytamy.
W nowym logo Euronet uwagę zwraca współczesna, spersonalizowana czcionka, a głęboki niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową – zielenią seaform. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet, pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren) - podkreślono.
Zmiany potrwają dwa lata
Oznakowanie bankomatów i wpłatomatów to skomplikowany proces, dlatego planowany jest na najbliższe dwa lata.
Euronet jest wiodącym, globalnym dostawcą rozwiązań w zakresie technologii finansowych i płatności. Stworzył szeroką sieć płatności globalnych, która obejmuje 50 738 zainstalowanych bankomatów, około 613 tys. terminali POS i rosnący portfel usług outsourcingu w obszarze kart debetowych i kredytowych, zarządzanych w 65 krajach. Dodatkowo firma oferuje rozwiązania w zakresie oprogramowania kart, sieć przetwarzania płatności prepaid składającą się z około 816 tys. terminali POS w około 358 tys. lokalizacji detalicznych w 63 krajach oraz globalną sieć przekazów pieniężnych obejmujących około 522 tys. lokalizacji obsługujących 188 krajów i terytoriów.
Euronet, sieć bankomatów
Euronet działa w Polsce od ponad 28 lat. Pierwszy bankomat w Polsce zainstalowano w 1995 roku w warszawskim Hotelu Marriott. Z usług wypłaty oraz wpłaty gotówki mogą korzystać klienci banków, mając do dyspozycji największą i niezależną sieć ponad 7000 urządzeń w najlepszych lokalizacjach, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety, stacje benzynowe, stacje kolejowe, restauracje, lotniska czy placówkach bankowych.