Wizz Air odwołuje loty
W związku z przedłużeniem restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych Wizz Air wstrzymuje zaplanowane połączenia. Wszystkie loty w polskiej siatce połączeń zostały zawieszone do 14 czerwca. Początkowo informowano, że loty wrócą 6 czerwca.
Czytaj także: Kiedy otwarcie granic? Do kiedy nie można wyjeżdżać z kraju?
Czy mogę zwrócić bilet na samolot?
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. "120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air" - czytamy w komunikacie.
Czy mogę odebrać zwrot pieniędzy za odwołany lot?
W przypadku odwołanych rezerwacji można też liczyć na zwrot pieniędzy. Należy jednak pamiętać o tym, że ich zwrot na konto może zająć więcej czasu. "W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100 proc. pierwotnej wartości rezerwacji" - podano. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji, włącznie z internetowymi biurami podróży, powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety - dodano.