"Decyzje można odbierać w siedzibie ZDM, przy ul. Chmielnej 120, w dniach 3-7 października 2022 r. w godz. 8.00-15.00. Po wskazanym wyżej terminie decyzje nieodebrane zostaną wysłane pocztą" - informują przedstawiciele ZDM.
Czytaj również: Kiedy otwarcie nowych stacji II linii metra? Znamy oficjalny termin
Wszystkich Świętych 2022. ZDM zaczyna wydawanie decyzji dla stoisk pod cmentarzami
W komunikacie zaznaczono również, że osoby, które odbierają decyzje w imieniu kogoś innego, muszą mieć "oryginalne pisemne upoważnienie do odbioru decyzji, ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej, nazwy cmentarza i numeru dowodu osobistego osoby udzielającej upoważnienia".
ZDM przypomina również, że w jego siedzibie nie ma klasycznej kasy. Należy skorzystać z opłatomatu, w którym można płacić gotówką oraz kartą.
"Podstawą uzyskania przepustki na wjazd w rejonach cmentarzy jest posiadanie decyzji na zajęcie pasa drogowego pod stoisko handlowe" - podkreślają drogowcy.
ZOBACZ TAKŻE: