Sieć sklepów ALDI zorganizowała specjalną akcję, w ramach której przed stadionem hostessy rozdawały zmierzającym na koncert torby wypełnione produktami marek własnych.
ALDI rozdaje paczki fanom Taylor Swift. Wielu kolejkowiczów spędziło pod Stadionem Narodowym kilka godzin
By umilić oczekiwanie na koncert, specjalnie z myślą o kolejkowiczach ALDI przygotowało paczki z przekąskami i napojami. To nie pierwsza taka akcja dyskontu. Już wcześniej sieć witała podróżnych na lotnisku w Katowicach, zapewniając im "miękkie lądowanie" po wakacjach i wręczając paczki z produktami, z których łatwo przygotować pierwszy posiłek po wakacjach, kiedy lodówka świeci pustkami. Wówczas była to odpowiedź na wprowadzenie niedziel niehandlowych.
Ponadto sieć zaprosiła do współpracy Dawida Rakowskiego - znanego influencera, fana Taylor Swift, twórcę treści o koncertach. Był on obecny pod stadionem od wczesnych godzin porannych, aktywnie włączył się w inicjatywę, dzieląc się swoimi wrażeniami i relacjonując wydarzenie w mediach społecznościowych.
Akcja promocyjna ALDI wywołała dyskusję
W komentarzach na temat akcji można było znaleźć wiele różnych opinii. Niektórzy użytkownicy wyrazili swoje niezadowolenie, zauważając, że fanów "stać na bilety za kilkaset złotych na koncert, a czekają na jedzenie za darmo" i że paczki powinny trafić do potrzebujących. Spora część komentarzy była jednak zdecydowanie pozytywna. Niektórzy użytkownicy uznali akcję za udany ruch marketingowy.