Nie działają miejskie Punkty Obsługi Pasażerów
AKTUALIZACJA: W czwartek 15 grudnia o godz. 11 poinformowano, że awaria została usunięta.
O awarii czytamy na stronie wtp.waw.pl.
"Z przyczyn technicznych e-POP jest czasowo nieczynny, zaś stacjonarne Punkty Obsługi Pasażerów działają w trybie udzielania informacji. Zamknięte są również Punkty Kodowania Biletów w Ożarowie Mazowieckim, Wołominie oraz Legionowie. Nie ma możliwości zawieszenia i odwieszenia biletów na Warszawskiej Karcie Miejskiej za pomocą serwisu zawieswkm.wtp.waw.pl. Występują również problemy w dostępie do informacji z Windykacji ZTM" - informuje WTP.
Problemy także z parkometrami
- Część parkometrów w ścisłym Śródmieściu nie realizuje płatności kartą, operator pracuje nad rozwiązaniem problemu - wyjaśniał w środę w rozmowie z eska.pl rzecznik ZDM-u Jakub Dybalski.