"Pocztowy traci siostrzane wsparcie" - ocenił "Puls Biznesu", przypominając, że Bank Pocztowy dopiero nabiera sił po tym, jak został zmuszony przeprowadzić program naprawczy.
Bank czeka na odpowiedź ze strony Poczty Polskiej Dystrybucja na aneks do umowy - zgodnie ze strategią zakłada ona wyłączność sprzedaży produktów BP przez PPD do 2026 roku - wyjaśnił dziennik.
Poczta Polska zaoferuje produkty różnych banków?
"Puls Biznesu" przypomniał, że sieć Poczty Polskiej licząca 4,8 tys. urzędów i fili pocztowych również w miejscowościach, w których żaden bank nie ma oddziału, to kluczowy dla Banku Pocztowego kanał zdobywania klientów. Pracownicy urzędów przekazują informacje o klientach zainteresowanych usługami banku. Bank ma własną sieć, ale składa się ona ze 169 punktów obsługi klienta w placówkach pocztowych - wyjaśnił wagę umowy na wyłączność z PPD "Puls Biznesu".
Tymczasem PPD próbuje przeforsować pomysł włączenia do swojej oferty produktów innych banków - podał "PB" w środowym wydaniu.
Trwa remont słynnej Cepelii w centrum Warszawy: