Promocja Warszawskiego Transportu Publicznego
Blisko 20 tys. złotych z budżetu stolicy zarobili influencerzy promujący w Internecie korzystanie z warszawskiej komunikacji miejskiej z okazji Światowego Dnia Bez Samochodu. W akcji wzięli udział m.in. aktorka Grażyna Wolszczak oraz piosenkarz Grzegorz Hyży. To nie spodobało się części internautów i miejskich radnych. Jak mówi Marek Szolc z Nowej Lewicy - to nie od influencerów zależy czy warszawiacy będą korzystać z komunikacji miejskiej.
- Warszawianki i warszawiacy będą korzystać ze "zbiorkomu", jeśli zapewnimy im dobrą siatkę połączeń, punktualność, wygodny tabor, częste rozkłady. To są narzędzia, które realnie zachęcają ludzi do korzystania z transportu publicznego - mówi Marek Szolc.
Ratusz jest zadowolony z kampanii
Rzeczniczka ratusza Monika Beuth-Lutyk zapewnia, że kampania osiągnęła efekt i nie była przypadkowa.- Była spowodowana bardzo prostą rzeczą, a mianowicie- po pandemii do transportu publicznego nie wrócili nam pasażerowie, którzy korzystali z niego przed pandemią - mówi Monika Beuth-Lutyk.
O udział w kampanii zapytaliśmy jedną z jej uczestniczek - aktorkę Grażynę Wolszczak. Ta nie chciała jednak komentować sprawy.
Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i newsy z Waszej okolicy!