Iga Świątek zaprezentowała własne napoje we współpracy z Oshee
Podczas oficjalnej konferencji prasowej zaprezentowano owoce współpracy Igi Świątek z Oshee. Napoje, a konkretnie wody witaminowe stworzone w ramach kampanii, zawierają wodę kokosową i mają jeszcze lepiej nawadniać. Klienci będą mogli wybrać smak cytryna-limonka lub truskawka-melon.
Co ciekawe, wspomniana konferencja prasowa okazała się doskonałą okazją nie tylko do zaprezentowania produktów, ale też do zainspirowania młodych sportowców. - Pytania zadawali nie tylko dziennikarze, ale również dzieci ze szkółek tenisowych, dla których spotkanie z Igą z pewnością było wielkim wydarzeniem, które doda im motywacji na kolejnych treningach! - przekazali przedstawiciele marki Oshee.
Na szczęście zainteresowani nie będą musieli długo czekać na produkty sygnowane nazwiskiem Świątek. Te mają bowiem trafić do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu.