Lidl z nową kampanią
- Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem, to byłoby to "w całej Polsce jedna, niska cena", ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla - mówi Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska, cytowany w komunikacie prasowym.
Lidlowy przegląd cenowy to tytuł nowego spotu Lidl Polska, w którym wykorzystano kreatywną konwencję newsową - podkreślono w informacji prasowej. Nowa kampania nawiązuje do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, które reprezentują najwyższe standardy dziennikarskie.
Różne ceny w różnych Biedronkach
"W różnych Biedronkach są różne ceny koszyka 15 przykładowych produktów, a różnica wartości tych koszyków to nawet ponad 15 złotych, a w każdym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same i niższe niż w Biedronce" - czytamy na lidl.pl. W koszyku znalazły się konkretne produkty, m.in. kabanosy, kawa, słodycze i kosmetyki. Lidl na dowód przedstawił paragony z różnych Biedronek, gdzie rzeczywiście widać różne ceny tych samych produktów. Na przykładzie porównania przygotowanego przez Lidl można ocenić, że drożej jest w Biedronce.
Z nowym przekazem ruszyła w ostatnich dniach także Biedronka, która Lidla określa mianem "drogiej konkurencji".
Walka cenowa Biedronki z Lidlem na memach. Internauci bezlitośni: