Eska.pl

i

Autor: Eska.pl Nowa odsłona serwisu eska.pl

Nowa odsłona serwisu eska.pl! "Wygodny i szybki dostęp do najciekawszych informacji"

2023-03-21 13:22

Eska.pl ma nową stronę główną, strukturę treści oraz design. - Dzięki zmianom zapewniamy użytkownikom wygodny i szybki dostęp do najciekawszych informacji, całość oczywiście w klimacie naszej Eski: energetycznie, rozrywkowo i ciekawie – mówi Kamil Pawłowski, szef serwisu internetowego eska.pl, odpowiedzialny za relaunch. Eska.pl to drugi największy serwis radiowy online w Polsce.

Nowa odsłona serwisu eska.pl

Internauci mają do dyspozycji nową stronę główną podzieloną na bloki tematyczne, postawiono na zwiększenie intuicyjności obsługi, a także na przejrzystość oraz nowoczesną ekspozycję treści. Przebudowano sekcje lokalne oraz podstronę z playerem.

– Zmiany, które wprowadziliśmy, dotyczą także odświeżonej makiety artykułu oraz ulepszonej prezentacji treści wideo i audio. Tematycznie koncertujemy się na rozrywce, muzyce, wiadomościach lokalnych, krajowych i światowych. Chcemy jakościową treścią docierać do coraz szerszego grona odbiorców – dodaje Kamil Pawłowski.

Pod adresem eska.pl można słuchać radia online, zdecydować się na streamy tematyczne oraz formaty radiowe m.in. Eska Impreska czy Eska Rap 20. Nie zabraknie Gorącej 20 oraz podcastów.

"Przed nami zmiany w kolejnych serwisach"

- Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszych produktów, a przed nami zmiany w kolejnych serwisach radiowych oraz wortalach tematycznych – zapowiada Tomasz Krawczyk, wiceprezes Time SA.

Eska.pl to kolejny serwis internetowy w portfolio TIME SA, który przeszedł relaunch. Przed prawie czteroma miesiącami nową odsłonę zyskała eskarock.pl, która w lutym odnotowała ponad milion realnych użytkowników. W ciągu roku powiększyła się dziesięciokrotnie, ma też prawie 30 razy więcej odsłon (9,4 mln).

Według Mediapanelu w lutym 2023 r. liczba użytkowników Eska.pl przekroczyła 7,63 mln, co daje jej drugie miejsce wśród serwisów radiowych w Polsce (po radiozet.pl, przed rmf24.pl i rmf.fm). To o 66 proc. więcej Użytkowników niż przed rokiem. Natomiast viewsów odnotowała 45,46 mln (więcej o 124 proc. w porównaniu do lutego 2022). Marka aktywnie działa w social media (Tik-tok, Facebook, Youtube), dostępna jest także w aplikacji mobilnej. W przygotowaniu jest Eska World, czyli metavers – realizacja: Veles Productions.

Shake Your Eska #17 | Taniec Wednesday Addams