Aplikacja moBiLET obejmuje już swoim zasięgiem ponad 150 miast w Polsce. W stolicy jest jednym z dwóch mobilnych rozwiązań, który został wyłoniony w drodze przetargu przeprowadzonego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie.
- Ten rynek jest nam dobrze znany, gdyż od kilku lat użytkownicy chętnie kupują w naszej aplikacji bilety komunikacji miejskiej w Warszawie. Jesteśmy też liderem rynku mobilnych płatności za bilety komunikacji miejskiej w Polsce – mówi Andrzej Ankudo-Jankowski, dyrektor firmy Mobile Traffic DATA Sp. z o.o. – Do 2011 roku w stolicy z moBiLET korzystali także kierowcy, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość poszerzenia naszych usług. Stawiamy na systematyczny i konsekwentny rozwój o nowe lokalizacje i usługi. Tym wdrożeniem chcemy umocnić naszą pozycję na rynku aplikacji mobilnych w Polsce – podkreśla Andrzej Ankudo-Jankowski.
moBiLET pozwala płacić za faktyczny czas postoju w strefach płatnego parkowania i na parkingach prywatnych, jak również kupować bilety komunikacji miejskiej i kolejowej przez telefon komórkowy. Wśród dostępnych metod płatności są: konto prepaid, BLIK, karta płatnicza oraz konto grupowe.
Usługa moBiLET jest także dostępna na platformach bankowych, których klienci również korzystają z usługi parkowania w Warszawie. Wspomniane banki to: PKO Bank Polski, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Santander Bank Polska.
Więcej informacji na temat aplikacji moBiLET można znaleźć na stronie www.mobilet.pl.