PKO BP zapowiada zmiany w regulaminie
Pod koniec lutego przedstawiciele PKO BP wydali komunikat, w którym poinformowali o planowanych od 1 kwietnia zmianach. Na co dokładnie muszą przygotować się klienci, korzystający z rachunków bankowych dla małych i średnich przedsiębiorstw?
Największy polski bank przekazał, że w regulaminie pojawiły się postanowienia dotyczące nowego produktu, czyli rachunku lokaty terminowej Lokata premium, oraz "postanowienia obligujące klientów do udzielania informacji, w tym o strukturze podmiotowej posiadacza rachunku, które jesteśmy zobowiązani przekazać do Narodowego Banku Polskiego zgodnie z ustawą o Narodowym Banku Polskim".
Poza tym poszerzona została definicja aplikacji mobilnej o aplikację iPKO biznes, a z regulaminu, konkretnie definicji banku, zniknęły dane rejestrowe. PKO BP dodał do regulaminu nowe narzędzie autoryzacji dla serwisu iPKO biznes, czyli token sprzętowy, oraz uregulował sposób informowania klientów o zmianie danych banku.
- Pozostałe zmiany mają charakter porządkowy lub redakcyjny - zaznaczyli przedstawiciele największego polskiego banku.
W komunikacie znaleźć można również porady dla klientów, którzy nie zgadzają się z opisywanymi zmianami - mogą oni zgłosić swój sprzeciw lub wypowiedzieć umowę "w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania tego powiadomienia". Jeśli klient uzna opisywane modyfikacje za akceptowalne, nie musi podejmować żadnych działań.
W razie wątpliwości można skontaktować się z przedstawicielami PKO BP pod numerem: +48 81 535 66 60. Cały nowy regulamin jest dostępny na stronie internetowej instytucji.
Budowa Złotych Tarasów - archiwalne zdjęcia: