Polska marka odzieżowa wystawiona na sprzedaż
Do 20 października można składać oferty na zakup polskiej marki odzieżowej Femi Stories - donoszą branżowe media. Brand zdobył popularność głównie za sprawą charakterystycznego stylu oferowanych ubrań, które wyróżniały się kolorystyką i sportowym przeznaczeniem.
Na sprzedaż wystawiono m.in.:
- znaki słowne i graficzne marki Femi Stories oraz powiązane znaki towarowe, takie jak Hel of a Girl, Hel of a Man, Hel of a Dream czy Femi Pleasure,
- profile w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, gdzie marka posiada ok. 125 tys. obserwujących, na Instagramie z ponad 80 tys. followersami, oraz grupę facebookową,
- zestaw domen internetowych z końcówkami .pl, .com, .it, .info.
Cena minimalna w zaplanowanej licytacji wynosi 400 tys. zł.
Przeczytaj również: Słynny producent składa wniosek o upadłość. Każdy ma jego produkt w domu
Femi Stories - co to za marka? Z czego jest znana?
Femi Stories to polska marka powstała w 2008 roku. Jak opisują ją twórczynie, powstała z inspiracji "naturą, kulturą surfingu, kobietą i jej potrzebami, dziecięcą radością i luzem".
W ubiegłym roku marka zawiesiła sprzedaż w swoim sklepie internetowym, a ponadto likwidacji uległ jej sklep stacjonarny przy ulicy Browarnej na warszawskim Powiślu. Ówczesny właściciel brandu chciał za prawo do marek 3,1 miliona złotych, a potem nawet 5 milionów.
Z ogłoszenia wynikało, że w szczytowych latach 2019-2021 firma osiągała 20 milionów przychodu. W kolejnych latach miała już jednak notować straty, które doprowadziły do obecnej sytuacji i końca historii marki w obecnym kształcie.
Luksusowa inwestycja Flare w centrum Warszawy. Zobacz galerię zdjęć: