Kapek

i

Autor: fot. youtube: Kapek

Social media

Tiktoker otworzył alternatywę dla Żabki. Jak poradziła sobie "Ropucha"?

2024-07-31 16:07

Pewien tiktoker, zwracając uwagę na rosnącą popularność sklepów franczyzowych Żabka, postanowił otworzyć konkurencyjny lokal. "Ropucha" zrobiła ogromną furorę i przyciągnęła tłumy klientów. W jej promowaniu pomogli bowiem popularni influencerzy.

Znany ze swoich humorystycznych filmów na TikToku i YouTube Kapek podjął się kolejnego nietypowego projektu. Po serii zabawnych i oryginalnych wyzwań postanowił otworzyć własny biznes wzorowany na popularnej sieci sklepów Żabka.

Tiktoker zrobił konkurencję Żabce. W ten sposób wspiera lokalne biznesy

Twórca internetowy zwrócił uwagę na fakt, iż sieci sklepów franczyzowych coraz częściej wypierają lokalne biznesy. W geście sprzeciwu otworzył lokal pod szyldem "Ropucha", w którym zaczął sprzedawać hot dogi.

Jak się okazało, sklep youtubera to tak naprawdę lokal BarryKent Kraftowe Hot Dogi. Swoimi działaniami tiktoker chciał pomóc wypromować rodzinny interes.

"Ropucha" odniosła wielki sukces

Początkowo Kapek starał się samodzielnie promować swój nowy biznes. Rozdawał zielone ulotki, informujące o hot dogach, które były główną specjalnością jego lokalu. Fast food kosztował jedynie 5 zł, co miało przyciągnąć klientów. W celu zwrócenia uwagi większej liczby osób, youtuber przebrał się w strój żaby i osobiście zapraszał ludzi do swojego sklepu. Widząc, że potrzebuje większego zasięgu, poprosił o pomoc innych influencerów. Yoshi, Shiianah, Aturo, yellowbox oraz chłopaki ze 110% wsparli go, nagłaśniając akcję w swoich kanałach społecznościowych. Dzięki wspólnemu wysiłkowi projekt odniósł ogromny sukces. Internauci tłumnie odwiedzali "Ropuchę", aby spróbować kraftowych hot dogów. Dzięki tej akcji udało się sprzedać 400 sztuk tej przekąski.

Merch Taylor Swift pod Stadionem Narodowym - zobacz zdjęcia:

Kolejna kładka w Warszawie! Skorzystają tylko rowerzyści i piesi