Ładowarka do smartfona, trochę wędliny na kanapkę, chipsy do obejrzenia serialu - czasem do pełni szczęścia brakuje tylko jednej rzeczy. Co można zrobić w takim momencie? Ubrać się, znaleźć najbliższy otwarty sklep i wybrać się na spacer, albo… skorzystać z błyskawicznych zakupów z dostawą do domu dzięki Lisek.App.
Zakupy z dostawą do domu
Bułka z bananem... to nie elementy diety zawodowego skoczka narciarskiego w sezonie przygotowań, ale dwa z pięciu najczęściej zamawianych produktów w Lisek.App (obok Coca-Coli Zero, Muszynianki i pomidora). Jak wynika z danych, Polacy polubili formę zakupów błyskawicznych składając ponad 2 miliony zamówień do października tego roku. Podobnie jak zamawianie jedzenia z dowozem, które stało się codziennością.
Z tego powodu jedna z czołowych aplikacji do zamawiania - Uber Eats oraz lider branży q-commerce w Polsce, Lisek.App łączą siły. Dzięki nowej współpracy, użytkownicy aplikacji Uber Eats z taką samą łatwością, z jaką dzisiaj zamawiają pizzę, będą mogli zrobić zakupy do domu. Usługa wystartowała w dwóch dzielnicach Warszawy, a już wkrótce będą z niej mogli skorzystać mieszkańcy całej stolicy i innych miast w Polsce.
Ponad dwa tysiące produktów
Użytkownicy zyskują dostęp do blisko 2 200 produktów z kilkudziesięciu kategorii, w tym: napoje, kuchnie świata, elektronika, karma dla zwierząt, kosmetyki czy podstawowe produkty medyczne. Oznacza to, że niezależnie od tego, czy zamawiamy spontanicznie, czy planujemy imprezę świąteczną, romantyczną kolację ze śniadaniem, czy urodziny - znajdziemy dokładnie to, czego potrzebujemy.
- Nasza misja to bycie platformą do zamawiania wszystkiego i rozwijanie usługi Uber Direct. Już teraz na naszych zachodnich rynkach można zrealizować nawet najbardziej nietypowe zamówienie niezależnie od tego, czy chodzi o ładowarkę do smartfona, czy śrubokręt, a wszyscy wiemy, że przed świętami takie przedmioty po prostu nagle stają się potrzebne - mówi Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats.
- Partnerstwo z Uber Eats to ważny krok w naszym rozwoju. Dzięki współpracy z firmami zajmującymi się dostawą jedzenia, mamy szansę dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność naszej marki. Jako lider q-commerce w Polsce mamy również misję kształtowania rynku i testowania innowacyjnych rozwiązań. Lisek i Uber Eats mają wspólny cel – zapewnić klientom niezapomniane wrażenia z zakupów, łącząc łatwość dostępu do usług online, bogatą ofertę produktów i szybką dostawę - mówi Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App.
Dark kitchen w Warszawie: