Uniqlo wchodzi do Polski. "Japońska Zara" otwiera pierwszy sklep w Warszawie

Odzieżowa marka Uniqlo wchodzi na polski rynek. Japońska firma otworzy w czwartek 27 października sklep w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie.

Uniqlo otwiera pierwszy sklep w Polsce

Uniqlo to marka należąca do japońskiego holdingu Fast Retailing, czyli jednego z największych na świecie koncernów odzieżowych, do którego należą jeszcze m.in.: J Brand, Helmut Lang czy Comptoir des Cotonniers.

Uniqlo oferuje ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Do Uniqlo należy ok. 2300 sklepów, w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Uniqlo określane jest mianem "japońskiej Zary", bo to właśnie hiszpański brand jest jej największym konkurentem.

Uniqlo 27 października otworzy swój pierwszy sklep w Polsce - w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie (ul. Marszałkowska 104/122). Będzie on miał formę pop-up store’u, czyli kreatywnego, tymczasowego sklepu.

- Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego Uniqlo w Europie. Wierzymy, że warszawski pop-up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane – zapowiada Taku Morikawa, prezes Uniqlo Europe.

Uniqlo. Praca w sklepie

Firma od sierpnia szukała pracowników do sklepu w stolicy. Jakie oferuje warunki?

Jak podawał Bizblog.pl, doradca sprzedaży w sklepie Uniqlo w Warszawie może liczyć na stałą umowę o pracę (pełny lub niepełny etat), wynagrodzenie w wysokości 5 tysięcy złotych za pracę na pełny etat (nie podano, czy to kwota netto czy brutto). Firma obiecuje możliwość rozwoju i awansu, a także zniżki na ubrania.

Przeczytaj także: Top Secret złożył wniosek o upadłość

Lot balonem nad Warszawą. Może polecieć każdy