ING Bank Śląski z utrudnieniami dla klientów
W poświąteczny wtorek na stronie internetowej ING Banku Śląskiego ukazał się ważny dla klientów komunikat. Przedstawiciele instytucji poinformowali, że tego samego dnia występowały utrudnienia, które objęły działanie kodów BLIK, logowanie do aplikacji Moje ING oraz potwierdzanie transakcji.
Bank zapewnił, że problemy udało się już rozwiązać. Aplikacja dedykowana klientom powinna działać bez komplikacji.
Co ważne, posiadacze kont mogą jednak nadal obserwować kłopoty w zakresie księgowania transakcji BLIK-iem (np. wpłat gotówkowych na konto). Jak przekazał ING, w tej kwestii "mogą występować opóźnienia".
- Prosimy o cierpliwość - transakcje zostaną zaksięgowane najszybciej jak to możliwe. Przepraszamy za utrudnienia - dodał bank w komunikacie.
Tak ma wyglądać Kino Tęcza po remoncie: