24 listopada mBank poinformował o planowanych zmianach, na które powinni przygotować się klienci. Podzielono je na kategorie:
- obsługa klienta i karty debetowe,
- kredyty,
- Chorwacja w strefie euro,
- cennik.
Co dokładnie zostanie zmodyfikowane?
mBank - zmiany ws. kredytów, płatności, cennika i eKarty
Już wkrótce (konkretnej daty jeszcze nie podano) klienci zyskają możliwość zmiany nazwiska w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym. Wcześniej, aby móc je zaktualizować, musieli udać się do filii mBanku z nowym dokumentem tożsamości. Poza tym z oferty banku zostanie wycofana eKarta plastikowa. Od 26 stycznia 2023 r., w trosce o środowisko, będzie więc można zamawiać jedynie eKartę wirtualną.
- Jeśli będziesz przebywać w kraju objętym sankcjami, np. Iranie, to nie zalogujesz się do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej i nie skorzystasz z karty. Zmiana zacznie obowiązywać nie wcześniej niż 25 stycznia 2023 r. Dokładną datę podamy w komunikacie na naszej stronie internetowej - zaznaczają również przedstawiciele mBanku.
Dodatkowo, od 29 grudnia ze sprzedaży zostaną wycofane kredyt samochodowy i kredyt samochodowy online. Ci, którzy je spłacają, nie muszą się jednak niepokoić. Kwestia ta pozostanie bez zmian. Z powodu wycofania kredytów zmieni się jednak miejsce w cenniku, gdzie klient znajdzie o nich informacje.
Czytaj również: PKO BP pilnie ostrzega. Klienci największego polskiego banku mogą stracić pieniądze. Wystarczy jedno kliknięcie
- Od 1 stycznia 2023 r. Chorwacja wchodzi do strefy euro, dlatego kunę chorwacką w mKantorze wymienisz maksymalnie do 27 grudnia, do godz. 18:00. Do 27 grudnia do godz. 13:00 możesz zlecić przelew SWIFT w tej walucie. W tabeli oprocentowania aktualizujemy postanowienia, które dotyczą rachunku w kunach (HRK) - zaznaczyli przedstawiciele mBanku.
Poza tym instytucja zdecydowała o obniżeniu opłat za restrukturyzację kredytu i udzielenie karencji dla kredytów samochodowych oraz za niektóre dokumenty papierowe, np. za historię operacji. - Usuwamy nadmiarowe postanowienia i porządkujemy treść - dodano.
mBank - infolinia, kontakt
W razie wystąpienia wątpliwości czy dodatkowych pytań, klienci mogą oczywiście zadzwonić na infolinię mBanku. Można to uczynić poprzez aplikację mobilną bez przymusu wybierania numeru lub dzwoniąc pod +48 42 6 300 800 albo 783 300 800. mLinia jest dostępna siedem dni w tygodniu, całą dobę.