- Celem kampanii jest otwarcie drzwi do niezwykłego świata delikatności, jakie kryje portfolio marki Milka. Wyzwanie polega na zwiększeniu świadomości konsumentów na temat bogactwa wyboru oraz zaproszenie ich do eksploracji różnorodnych wariantów czekolad - piszą przedstawiciele marki.
Czekolada Milka w automacie w Złotych Tarasach
Jedną z licznych części kampanii będzie ustawienie w warszawskich Złotych Tarasach specjalnej maszyny vendingowej. Odwiedzający centrum handlowe, korzystając z automatu, będą mogli wylosować czekolady z całego portfolio marki.
Strefa Wielkiego Smakowania Milka zacznie działać w piątek, 22 września. Przechodnie będą mogli ją odwiedzić do 30 września.
Warto zaznaczyć, że wcześniej, w dniach 1-20 września automat znaleźć można w Manufakturze w Łodzi. Jeśli wybieracie się w podróż w tym kierunku, również możecie znaleźć dla siebie coś słodkiego.