ING - awaria czy przerwa techniczna? Klienci mogą być spokojni
Jeśli w najbliższym czasie klienci ING Banku Śląskiego natrafią na problemy techniczne, nie muszą od razu wpadać w panikę. Nie będą mieli bowiem do czynienia z awarią, a zaplanowanymi pracami serwisowymi, które odbędą się w nocy z 29 na 30 stycznia, w godz. 0:30-1:30.
Jak przekazali przedstawiciele banku, "w tym czasie utrudniona będzie obsługa większości funkcji związanych z naszymi kartami w Moim ING i ING Business". Klienci nie będą mogli płacić kartami w Internecie z 3DSecure, zamawiać kart płatniczych, czy też ich aktywować. Poza tym, jak zapowiada ING, niemożliwe stanie się "zmienianie limitów transakcyjnych, ubezpieczanie kart i nadawanie kodów PIN, [...] przypisywanie kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile, dodawanie kart z poziomu portfeli zewnętrznych oraz wykonywanie operacji na rachunku karty kredytowych". Przestaną też działać "pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych".
Warto zaznaczyć, że klienci będą nadal mogli bez problemów płacić kartą w terminalach. Działać będą również transakcje w bankomatach. Jednocześnie przedstawiciele ING zaapelowali, aby wszelkie potrzebne zakupy i przelewy wykonać przed rozpoczęciem prac lub już po nich.
ING Bank Śląski - infolinia, kontakt
Jeśli w czasie prowadzonych prac pojawią się pytania lub problemy, takie jak potrzeba zastrzeżenia karty, klienci mogą skontaktować się z ING poprzez infolinię. Kontakt jest możliwy po numerem: 32 357 00 69. Przedstawiciele banku w komunikacie podali również numer: 32 357 00 12.
IKEA obniża ceny produktów - zobacz zdjęcia: