Jak donosi Business Insider Polska, wartość zamówień w sklepie internetowym Agencji Mienia Wojskowego w pierwszym kwartale tego roku przekroczyła 350 tys. zł. Portal zapytał więc rzeczniczkę prasową AMW Małgorzatę Weber o to, z czego wynika wyraźny wzrost zainteresowania militariami wśród Polaków.
Dlaczego rośnie zainteresowanie militariami?
W pierwszym kwartale odnotowano, że klienci złożyli ponad 2,5 tys. zamówień, z czego ponad tysiąc tylko w marcu. W rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka Małgorzata Weber powiedziała: "W podanych statystykach widać wyraźny, blisko dwukrotny wzrost liczby zamówień w sklepie internetowym (porównując styczeń do marca), ale jest to raczej tendencja związana z licznymi akcjami promocyjnymi AMW, które są kierowane m.in. do stałych subskrybentów newslettera i klientów e-sklepu".
Weber dodała także, że zgodnie z wiedzą AMW wzrost liczby zamówień nie jest spowodowany zwiększonym poszukiwaniem przez klientów konkretnego asortymentu. Kupujący wciąż wybierają najpopularniejsze produkty i korzystają przy tym z obniżek cen.
Jakie przedmioty ze sklepu z militariami sprzedają się najlepiej?
Jak wynika z informacji przekazanych przez AMW, najlepiej sprzedającym się produktem jest obecnie torba na wyposażenie brezentowa (ponad 2,1 tys. szt.). Do pierwszej trójki trafiły także komplet dresów (ponad 800 szt.) oraz spodek szklany (450 szt.).
Poza tym klienci chętnie wybierają m.in. szelki do oporządzenia, mundur polowy wz. 93, wiatrówkę oficerską WZ 109/MON czy kalesony oraz szalokominiarkę. Wśród hitów są też pędzel do golenia i latarka sygnalizacyjna ze światłem przerywanym.
Tajemnicze wózki Auchan. To w nich było: